Menu

Klachten

Wat kun je doen als je niet tevreden bent over de behandeling door de schoonheidsspecialist?

Klachten

Bespreek de klacht eerst met de schoonheidsspecialist. Als je dan nog steeds ontevreden bent, kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris.

De klachtenfunctionaris staat tussen de partijen. Ze probeert voor de klacht een duurzame oplossing te vinden die voor beide partijen aanvaardbaar is. Ook richt zij zich op herstel van de relatie tussen de klant en de schoonheidsspecialist. Je hoeft als klant niets te betalen voor de hulp van de klachtenfunctionaris.

De klachtenfunctionaris is telefonisch bereikbaar op alle werkdagen van 9-11 uur op telefoonnummer 0900-1934; per e-mail: klachtenfunctionaris@anbos.nl.

Als de schoonheidsspecialist niet is aangesloten bij ANBOS, kan de klachtenfunctionaris niet bemiddelen. Dien dan een klacht in bij het Landelijk Meldpunt Zorg, een onderdeel van de Inspectie voor de Gezondheidszorg. Zij lossen geen klachten op, maar geven wel informatie en tips.

Geschillencommissie

Als de klachtenfunctionaris niet tot een goede oplossing kan komen, kun je besluiten om de klacht voor te leggen aan de geschillencommissie.

Ja, ik accepteer cookies.

Deze website gebruikt cookies onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden.