Menu

Beautyvoordeelpas loopt af

woensdag 27 november 2019

Maken jij en je klanten gebruik van de loyaliteitspas Beautyvoordeelpas? Dan is de volgende informatie voor jou belangrijk om te lezen.

Beautyvoordeelpas loopt af

In de laatste weken heeft ANBOS overleg gevoerd met The Cashback Company, de organisatie achter de beautyvoordeelpas. De samenwerking met The Cashback Company verliep stroef, het gebruik van de pas leek af te nemen en we ontvingen enkele negatieve reactie vanuit onze leden. Uiteraard was het onze insteek om de gevolgen voor jullie en jullie klanten - als gebruikers van de pas - zo klein mogelijk te maken.

De organisatie achter de Beautyvoordeelpas heeft echter uit eigen initiatief, lopende deze gesprekken en zonder onze medewerking eenzijdig besloten per 1 mei 2020 te stoppen met de Beautyvoordeelpas. The Cashback Company stelt dat de passen vanaf deze datum niet meer actief zullen zijn, waarmee het spaarsysteem van jouw klanten daarmee zou komen te vervallen. The Cashback Company vermeldt verder dat verzilveren van opgebouwde tegoeden daarna nog mogelijk is tot 1 september 2020.

Wat betekent dit concreet voor jou?
Heb jij klanten die met deze pas cashback sparen? Dan kunnen zij tot 1 mei tegoed blijven sparen op de pas, en dit daarna tot 1 september 2020 bij jou in de salon verzilveren. Nu de Beautyvoordeelpas en het cashbacksysteem lopen via The Cashback Company, hebben wij helaas geen directe invloed op de manier hoe zij nu omgaan met deze pas en de manier waarop zij met deze pas wensen te stoppen. Om teleurstelling te voorkomen, adviseren we je je klanten tijdig te informeren over de afloop van de Beautyvoordeelpas, zodat zij de gelegenheid hebben om de gespaarde tegoeden tijdig te verzilveren. Hiernaast vind je een voorbeeldtekst die je kunt gebruiken in je communicatie richting jouw klanten.

Zoals wij de informatie van The Cashback Company lezen, kunnen ongebruikte passen nog gewoon tot 1 mei 2020 worden gebruikt (sparen tegoed). Na 1 mei blijven de passen nog tot 1 september bruikbaar voor het verzilveren van het tegoed.

Heb je nog vragen over het gebruik van de pas de komende periode en/of het verzilveren van de tegoeden, bekijk dan onze meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met The Cashback Company via info@beautyvoordeelpas.nl. Voor overige vragen kun je natuurlijk ook bij ANBOS terecht via info@anbos.nl.

Terug naar nieuwsoverzicht
Ja, ik accepteer cookies.

Deze website gebruikt cookies onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden.