Menu

Nieuwe stijl Nederlandse Cosmetica Vereniging (NCV)

woensdag 20 december 2017

De NCV heeft een nieuwe huisstijl; elegant en passend bij de positieve, meer proactieve focus van de NCV. Dit nieuwe gezicht komt voort uit een aangescherpte missie en visie om het welbevinden door cosmetica meer naar buiten te brengen. Marjanne Riemens, content-maker voor o.a. ANBOS, sprak hierover met voorzitter Monica van Ee en directeur Ronald van Welie.

Nieuwe stijl Nederlandse Cosmetica Vereniging (NCV)

Voorzitter Monica van Ee: "Mijn droom was de NCV niet alleen als verdedigende vereniging te profileren, maar ook als een partij die pro-actief de aansluiting zoekt door de onschatbare waarde van cosmetica voor ons welzijn te benadrukken." Van Ee is zelf niet van de make-up of franjes, maar zegt: "Je bent mooi als je je zelfverzekerd voelt en dat heeft heel veel met verzorging te maken. Voordat je de deur uitgaat, heb je zeker al vijf, zes onmisbare verzorgingsproducten gebruikt die een goed gevoel geven. Dat aspect, mensen zelfverzekerd maken, trekt mij enorm aan en het is geweldig om daar op een bestuurlijke manier mee bezig te zijn."

Directeur Ronald van Welie: "De NCV wil mensen er meer bewust van maken dat cosmetica onmisbare producten zijn die bijdragen aan je welzijn en dit jaar zijn we al begonnen met het thema 'Zeker door cosmetica'. "

De NCV heeft nu ongeveer 110 leden en daar zijn alle grote (Europese) spelers in vertegenwoordigd.

 

Van Ee: "Het logo draagt uit dat cosmetica onmisbaar is voor onze dagelijkse verzorging en ons zelfvertrouwen. De spiegel is daarbij het symbool dat alle leden verenigt. Het staat, net als cosmetica, voor verzorging, zelfbeeld,  beleving en genieten. Met dit nieuwe gezicht, weerspiegelen we de mooie kant van ons vak."

Terug naar nieuwsoverzicht
Ja, ik accepteer cookies.

Deze website gebruikt cookies onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden.