Menu

Coronavirus

Coronavirus

ANBOS heeft informatie omtrent corona voor salons gebundeld en uitgewerkt in een aantal onderwerpen:

Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen m.b.t. het Hygiëneprotocol vind je hier. Overige veelgestelde vragen, lees je hieronder.

  • Ik heb tijdens mijn uitkering / tegemoetkoming producten verkocht. Komt dit dan in gevaar?
    Bij het aanvragen van een uitkering / tegemoetkoming wordt er rekening gehouden met een omzetverlies en doorgaande lasten. Als deze achteraf anders uitvalt moet je mogelijk (een deel van) je uitkering terugbetalen. Dit zijn individuele berekeningen, overleg dit met je boekhouder / accountant. 

  • Wordt er gecontroleerd of op naleving van het hygiëneprotocol?
    Ja. Er wordt door gemeentes gecontroleerd of salons werken volgens het protocol. 
  • Hoe kan ik vragen aan ANBOS stellen?
    Een team van ANBOS-medewerkers is vanaf maandag dagelijks van 09.00 tot 11.00 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0348-748200. Natuurlijk blijven we altijd bereikbaar via info@anbos.nl.

Laatste updates
Voor de laatste updates omtrent (maatregelen tav) het coronavirus verwijzen wij naar de website van de rijksoverheid en het RIVM

Informatienummers

  • Vragen over Tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (Tozo)?
    Bel: 0800-2117 (KvK adviesteam, bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur).

  • Vragen over Noodmaatregelen Overbrugging voor Werkbehoud (NOW)?
    Bel: 088–8982004 (UWV-NOW adviesteam, bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur).

  • Vragen over Tegemoetkoming Ondernemers Getroffen Sectoren (TOGS / TVL)?
    Bel: 088-0422500 (RVO-TOGS adviesteam, bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 20:00 uur, zaterdag en zondag van 10:00 tot 16:00 uur).

 

Ja, ik accepteer cookies.

Deze website gebruikt cookies onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden.