Menu

ANBOS-beautybon verzilveren

Je zult het steeds vaker tegen komen: een klant met een ANBOS-beautybon. Hij of zij heeft de bon gekocht, gekregen of gewonnen en wil deze graag in jouw salon besteden. De ANBOS-beautybon kun je als ANBOS-lid verrekenen met jouw klant en bij ANBOS verzilveren.

Hoe werkt het?
Op de binnenkant van de bon staat het cadeaubon-bedrag. Dit bedrag kun je verrekenen met de kosten van de behandeling. Wil je klant een duurdere behandeling? Dan hoef je alleen de meerprijs apart af te rekenen.

Hoe verzilver ik de bon bij ANBOS?
Om het bedrag van de beautybon te verzilveren bij ANBOS hebben we het volgende van je nodig:

  • De beautybon, per post of ingescand (de binnenkant van de bon, code moet goed zichtbaar zijn)
  • Een factuur, gericht aan ANBOS, voor de waarde van de bon, mét BTW specificatie
  • Je IBAN (rekeningnummer)
  • Je lidmaatschapnummer

Dit kan je opsturen per post of email:
Per post: Postbus 2099, 3440 DB Woerden
Per email: financien@anbos.nl

Na ontvangst van deze gegevens wordt het volledige bedrag zo snel mogelijk op je rekening gestort.

Let op: de ANBOS-beautybon is tot uiterlijk 3 maanden na geldigheidsdatum in te sturen. De geldigheid van de beautybon is tot 2 jaar na aankoopdatum.

Het is ook mogelijk om deze bon zelf in je salon te verkopen. Je koopt ze per 10 stuks, inclusief passende envelop. Bonnen zijn te bestellen op: https://www.anbospromotiewinkel.nl/ 

Ja, ik accepteer cookies.

Deze website gebruikt cookies onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden.