Menu

ANBOS-beautybon verzilveren

Je zult het steeds vaker tegen komen: een klant met een ANBOS-beautybon. Hij of zij heeft de bon gekocht, gekregen of gewonnen en wil deze graag in jouw salon besteden. Maar hoe werkt dit? Je verwerkt het bedrag en stuurt ‘m op naar ANBOS!

ANBOS-beautybon verzilveren

Hoe werkt het?
Op de binnenkant van de bon is het bedrag weergegeven, bijvoorbeeld € 50,-. Dit bedrag kun je verrekenen met de kosten van de behandeling. Wil de klant een duurdere behandeling, dan hoef je alleen de meerprijs apart af te rekenen. De ingeleverde bon stuur je vervolgens zo spoedig mogelijk terug naar ANBOS. Dit is mogelijk per post of ingescand per e-mail (binnenkant). Het is daarbij van belang dat je je gegevens meezendt, in ieder geval je giro/bankrekeningnummer en je lidmaatschapsnummer. Zodra de bon is ontvangen, maakt ANBOS het volledige bedrag zo snel mogelijk naar je rekening over.

De ANBOS-beautybon is tot uiterlijk 3 maanden na geldigheidsdatum in te sturen.

PS: Het is ook mogelijk om deze bon zelf in je salon te verkopen. Je koopt ze per 10 stuks, inclusief passende envelop (10,74 exclusief btw). Klik hier voor meer informatie.

Ja, ik accepteer cookies.

Deze website gebruikt cookies onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van onszelf en van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses.