Menu

ANBOS Congres op 12 september 2025

vrijdag 12 september 2025

Hét jaarlijkse ANBOS Congres komt eraan – en jij bent van harte uitgenodigd! Op vrijdag 12 september verwelkomen we je op een prachtige, nieuwe locatie bij LIEMÈS in Leidsche Rijn. Een dagvullend programma vol inspiratie, verdieping én verbinding met collega’s uit het vak.

ANBOS Congres op 12 september 2025

Wij nemen we je mee in de toekomst van de salon. Ontdek je hoe jij jouw klantbeleving naar een hoger niveau tilt én je salon laat groeien – van eerste contactmoment tot langdurige klantrelatie.

Dankzij jullie waardevolle input uit de enquête hebben we opnieuw een krachtig en veelzijdig programma samengesteld. Inspirerende plenaire sprekers, boeiende subsessies met actuele thema’s en live demonstraties die je direct kunt toepassen in je salon.


Wat kun je verwachten?

  • Een dagvullend en inspirerend programma
  • Verrassende en toonaangevende sprekers uit verschillende vakgebieden
  • Praktische sessies over klantbeleving, ondernemen, huidzorg en trends
  • ‍Live demonstraties van vernieuwende behandelingen
  • Een bruisend sponsorplein met hoogwaardige leveranciers
  • Een heerlijke lunch en smakelijke pauzemomenten
  • Entertainment en afsluitende netwerkborrel

Of je nu komt om te leren, te verbinden of om vol frisse ideeën naar huis te gaan – dit congres is jouw moment om te groeien, zowel als specialist als ondernemer.

Kortom: een dag die je niet wilt missen. Schrijf je snel in en ontdek hoe jij jouw salon klaarstoomt voor de toekomst! Samen bouwen we aan de next-level klantbeleving. We kijken ernaar uit je te zien op 12 september!

LOCATIE EN PROGRAMMA

Vrijdag 12 september 2025
10:00 - 18:00 uur
LIEMÈS (gratis parkeren)


Early Bird     €115,- ex btw (beperkt plek)
Regulier       €145,- ex btw
Niet-leden    Ben je geen ANBOS-lid? Dan betaal je het volledige ticketbedrag van €290,-

In juni opent de gloednieuwe eventspace van LIEMÈS in Leidsche Rijn. Deze locatie - direct aan de A2 in Utrecht -  is gemakkelijk bereikbaar en biedt ruime parkeergelegenheid voor de deur. Ook met het OV is het makkelijk te bereizen, de bushalte is recht voor het gebouw.

De eerste plenaire spreker kunnen we alvast verklappen! Dominique de Groot is dé expert in klantbeleving. Ze laat zien hoe je klantbeleving omzet in commerciële groei en hoe je met kleine aanpassingen een blijvende impact maakt op klanten. 

De hele dag door kun je terecht bij sponsors en partners met live demonstraties van inspirerende behandelingen en verwelkomen hoogwaardige leveranciers jouw graag op hun stand.

Houd je mail in de gaten want binnenkort delen we meer van het programma!

PROGRAMMA 

09:00 uur           Inloop en ontvangst gasten
10:00 uur           Welkomstwoord bestuursvoorzitter Wendy de Wild  
10:30 uur           Plenaire spreker: Klantbelevingsexpert Dominique de Groot
11:30 uur           Koffie break
11:45 uur           Subsessies ronde 1
12:30 uur           Lunch
13:30 uur           Subsessies ronde 2
14:15 uur           Koffie break
14:30 uur           Subsessies ronde 3
15:15 uur           Koffie break
15:30 uur           Plenaire spreker: Binnenkort bekendgemaakt..
16:30 uur           Afsluiting 
17:00 uur           Netwerk borrel & bites

*Om dit congres met hoogwaardige sprekers, een luxe locatie en heerlijk eten mogelijk te maken zijn er ticketprijzen van toepassing. Wees er snel bij, vandaag gaan de early bird tickets in de verkoop!


Ontdek hoe klantbeleving jouw bedrijf kan laten groeien

Spreker: Dominique de Groot

Wat zorgt ervoor dat klanten niet alleen terugkomen, maar ook anderen enthousiast maken over jouw merk? Spreker Dominique de Groot laat zien hoe klantbeleving het verschil maakt tussen een eenmalige transactie en langdurige loyaliteit.

Dominique heeft onderzoek gedaan naar de impact van non-verbale communicatie, taal en gedrag in klantinteracties en heeft talloze teams getraind in gastvrijheid en sales. Ze deelt inzichten uit haar ervaring bij Michelin-sterrenrestaurants en luxe hotelketens zoals Jumeirah en Anantara, en vertaalt deze naar praktische strategieën voor bedrijven die klantgerichtheid naar een hoger niveau willen tillen.

Dominique combineert storytelling met concrete handvatten, zodat organisaties direct aan de slag kunnen. Ze laat zien hoe je klantbeleving omzet in commerciële groei en hoe je met kleine aanpassingen een blijvende impact maakt op klanten. 
 

Routebeschrijving (gratis parkeren)

Met de auto
Afslag 7 aan de A2. Vanaf Amsterdam bovenaan de afrit rechtsaf, vanaf Den Bosch linksaf. Volg voor Liemès P1 tot het einde aan de noord/westkant van het parkeerdek (naast Amac). Parkeren is gratis.

Openbaar vervoer
Station Utrecht Leidsche Rijn is ongeveer 15 minuten lopen. Buslijn 73 brengt je in ongeveer 15 minuten van en naar Utrecht CS. Bushalte Rijpwetering is slechts 2 minuten lopen van The Wall. Ga omhoog bij Decathlon en loop naar tot het einde aan de noord/westkant van het parkeerdek (naast Amac).

Aanmelden als niet-lid?
Ben jij geen ANBOS-lid, maar wil je wel deelnemen aan het congres? Dit kan door je aan te melden via onderstaande button. Als niet-lid betaal je het volledige ticketbedrag van €290,-.

Inschrijven

Velden met een * zijn verplicht.
Salongegevens
Persoonlijke gegevens

Betaalwijze
Na inschrijving ontvang je per e-mail een factuur
Chat on WhatsApp
Ja, ik accepteer cookies.

Deze website gebruikt cookies onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden.