ANBOS Congres op 12 september 2025
vrijdag 12 september 2025
Hét jaarlijkse ANBOS Congres komt eraan – en jij bent van harte uitgenodigd! Op vrijdag 12 september verwelkomen we je op een prachtige, nieuwe locatie bij LIEMÈS in Leidsche Rijn. Een dagvullend programma vol inspiratie, verdieping én verbinding met collega’s uit het vak.

Wij nemen we je mee in de toekomst van de salon. Ontdek je hoe jij jouw klantbeleving naar een hoger niveau tilt én je salon laat groeien – van eerste contactmoment tot langdurige klantrelatie.
Dankzij jullie waardevolle input uit de enquête hebben we opnieuw een krachtig en veelzijdig programma samengesteld. Inspirerende plenaire sprekers, boeiende subsessies met actuele thema’s en live demonstraties die je direct kunt toepassen in je salon.
ANBOS-leden die deelnemen aan dit Congres ontvangen 8 SKIN-punten.
Wat kun je verwachten?
- Een dagvullend en inspirerend programma
- Verrassende en toonaangevende sprekers uit verschillende vakgebieden
- Praktische sessies over klantbeleving, ondernemen, huidzorg en trends
- Live demonstraties van vernieuwende behandelingen
- Een bruisend sponsorplein met hoogwaardige leveranciers
- Een heerlijke lunch en smakelijke pauzemomenten
- Entertainment en afsluitende netwerkborrel
Of je nu komt om te leren, te verbinden of om vol frisse ideeën naar huis te gaan – dit congres is jouw moment om te groeien, zowel als specialist als ondernemer.
Kortom: een dag die je niet wilt missen. Schrijf je snel in en ontdek hoe jij jouw salon klaarstoomt voor de toekomst! Samen bouwen we aan de next-level klantbeleving. We kijken ernaar uit je te zien op 12 september!
LOCATIE EN PROGRAMMA
![]() |
Vrijdag 12 september 2025 |
![]() |
10:00 - 18:00 uur |
![]() |
LIEMÈS (gratis parkeren) |
€ € € |
Early Bird €115,- ex btw (beperkt plek) Regulier €145,- ex btw Niet-leden Ben je geen ANBOS-lid? Dan betaal je het volledige ticketbedrag van €290,- |
![]() |
8 SKIN punten |
In juni opent de gloednieuwe eventspace van LIEMÈS in Leidsche Rijn. Deze locatie - direct aan de A2 in Utrecht - is gemakkelijk bereikbaar en biedt ruime parkeergelegenheid voor de deur. Ook met het OV is het makkelijk te bereizen, de bushalte is recht voor het gebouw.
De hele dag door kun je terecht bij sponsors en partners met live demonstraties van inspirerende behandelingen en verwelkomen hoogwaardige leveranciers jouw graag op hun stand.
Binnenkort delen we meer van het programma!
PROGRAMMA
10:00 uur Welkomstwoord bestuursvoorzitter Wendy de Wild
10:30 uur Plenaire spreker: Klantbelevingsexpert Dominique de Groot
11:30 uur Koffie break
11:45 uur Subsessies ronde 1
12:30 uur Lunch
13:30 uur Subsessies ronde 2
14:15 uur Koffie break
14:30 uur Subsessies ronde 3
15:15 uur Koffie break
15:30 uur Plenaire spreker: Auteur en oprichter SoChicken Jelle Hermus
16:30 uur Afsluiting
17:00 uur Netwerk borrel & bites
*Om dit congres met hoogwaardige sprekers, een luxe locatie en heerlijk eten mogelijk te maken zijn er ticketprijzen van toepassing. Wees er snel bij, de early bird tickets gaan vlot! ANBOS-leden die deelnemen aan dit Congres ontvangen 8 SKIN-punten.

Face yoga - Van Botox naar Notox
Spreker: Inge Deceuninck, oprichter van Natural Face Lifting Academy (subsessies 1, 2 en 3)Tijdens deze workshop leer je:
Gezichtsspieren op een juiste manier stretchen of ontspannen
Bindweefsel met de juiste intensiteit stimuleren
Het zenuwstelsel tot rust te brengen
Lymfe activeren ter immuniteitsversterking
Ademen en emoties beter controleren

De gekleurde huid

Wat smeert de toekomst? Regelgeving en ingredienten
Spreker: Iris Puijk van de Nederlandse Cosmetica Vereniging (subsessies ronde 1)De NCV is sinds 1950 de branchevereniging voor fabrikanten en importeurs van cosmetica in Nederland en vertegenwoordigt de sector op nationaal en Europees niveau. Met haar achtergrond in wet- en regelgeving en haar rol binnen de NCV biedt Iris inzichten voor schoonheidsspecialisten die op de hoogte willen blijven van de impact van veranderende regelgeving op de producten in hun dagelijkse praktijk.

Boost je omzet - zonder te pushen
Sprekers Beauty Sidekicks (subsessies ronde 1,2 en 3)Tijdens de exclusieve Boostsessie van Beauty Sidekicks leer je hoe je moeiteloos meer verkoopt zónder pusherig te zijn. Geen trucjes, geen druk – maar oprechte verbinding met je klant én concrete resultaten.
Verkopen is geen talent, het is een skill. En die kun jij leren. In deze sessie leer je waarom klanten nu nog twijfelen, hoe jij jezelf te vaak tekortdoet met je prijzen en wat je nodig hebt om meer ‘ja’ te krijgen – op een manier die goed voelt én werkt.
Werk jij keihard maar hou je te weinig over? Dan is dit jouw wake-up call. Geen excuses meer. Geen twijfel. Alleen nog stappen richting meer winst, meer rust en meer zelfvertrouwen.
Boost je omzet – op de Beauty Sidekicks-manier
Werkgeluk & Balans
Tijdens deze inspirerende lezing neemt Jelle Hermus – bekend van soChicken.nl en auteur van bestsellers ‘Steeds Leuker’ en ‘Kom maar op’ – je op energieke en luchtige wijze mee in de wereld van (werk)geluk, eenvoud en positiviteit. Hoe zorg je ervoor dat je zelf niet vergeet op te laden?
Je ontdekt:
- Hoe je je leven versimpelt en meer energie overhoudt voor wat écht telt
- Hoe je ondanks alle chaos in je leven (én de wereld) rust en positiviteit in jezelf vindt
- Hoe je die positieve energie doorgeeft aan je omgeving én klanten
Met Jelle’s praktische tips en fijne humor ga je gegarandeerd naar huis met frisse inzichten én concrete handvatten die direct verschil maken – in je werk én in je leven.
Ontdek hoe klantbeleving jouw bedrijf kan laten groeien
Wat zorgt ervoor dat klanten niet alleen terugkomen, maar ook anderen enthousiast maken over jouw merk? Spreker Dominique de Groot laat zien hoe klantbeleving het verschil maakt tussen een eenmalige transactie en langdurige loyaliteit.
Dominique heeft onderzoek gedaan naar de impact van non-verbale communicatie, taal en gedrag in klantinteracties en heeft talloze teams getraind in gastvrijheid en sales. Ze deelt inzichten uit haar ervaring bij Michelin-sterrenrestaurants en luxe hotelketens zoals Jumeirah en Anantara, en vertaalt deze naar praktische strategieën voor bedrijven die klantgerichtheid naar een hoger niveau willen tillen.
Dominique combineert storytelling met concrete handvatten, zodat organisaties direct aan de slag kunnen. Ze laat zien hoe je klantbeleving omzet in commerciële groei en hoe je met kleine aanpassingen een blijvende impact maakt op klanten.
Routebeschrijving (gratis parkeren)
Afslag 7 aan de A2. Vanaf Amsterdam bovenaan de afrit rechtsaf, vanaf Den Bosch linksaf. Volg voor Liemès P1 tot het einde aan de noord/westkant van het parkeerdek (naast Amac). Parkeren is gratis.
Openbaar vervoer
Station Utrecht Leidsche Rijn is ongeveer 15 minuten lopen. Buslijn 73 brengt je in ongeveer 15 minuten van en naar Utrecht CS. Bushalte Rijpwetering is slechts 2 minuten lopen van The Wall. Ga omhoog bij Decathlon en loop naar tot het einde aan de noord/westkant van het parkeerdek (naast Amac).

