Menu

In gesprek met ANBOS lid Betty Roos

woensdag 30 november 2022

Altijd al schoonheidsspecialist willen worden!” Hier begint ons interview met Betty. Maar het enthousiasme werd toentertijd niet gedeeld door het thuisfront. Jaren later is haar droom dan toch nog uitgekomen.

In gesprek met ANBOS lid Betty Roos

“Altijd al schoonheidsspecialist willen worden!” Hier begint mijn interview met Betty. Maar het enthousiasme werd toentertijd niet gedeeld door het thuisfront. Dus ging Betty aan de slag als doktersassistente, wat trouwens ook een mooi vak is.

Jaren later is haar droom dan toch nog uitgekomen. In 2021 is Betty gestart met de opleiding en in juni 2022 heeft ze haar eigen salon “Betty’s Beautyhoek” aan huis mogen openen. Betty is direct lid van ANBOS geworden met de start van haar opleiding. Na een half jaar zit ze als salon al aan het maximaal aantal klanten. Hoe ze dit voor elkaar heeft gekregen?

Betty zet haar klanten op nummer één. Persoonlijke aandacht, passie en plezier staan bij haar hoog in het vaandel en dat merken haar klanten ook. “Ik vind het belangrijk net dat “beetje” meer te geven dan waar ze voor komen. Bij binnenkomst starten met een voetenbadje en je ziet soms snel alle spanning van iemands gezicht wegglijden. En daar doe ik het voor!”

 

Zijn er ook uitdagingen waar je de komende tijd mee te maken krijgt?

“Eigenlijk zie ik de komende tijd positief tegemoet en heb ik er vooral heel veel zin in.”

Wat Betty wel om haar heen ziet en hoort zijn de bijna onvermijdelijke prijsverhogingen. Waar je ook komt, alle prijzen zijn omhoog gegaan. Iedereen heeft hiermee te maken. Precies om die reden heeft ze ervoor gekozen haar prijzen voorlopig niet te verhogen maar te wachten tot het juiste moment. Wel heeft ze haar prijzen “uit elkaar” gehaald waardoor je modules kunt bijboeken. Het voordeel hiervan is dat je klanten wel blijven komen en zelf kunnen bepalen of ze een basis behandeling willen krijgen, eventueel aangevuld met een extra module. Zolang ze maar naar buiten gaan met een schone en gereinigde huid, is het motto van Betty.

 

Hoe kan ANBOS jou nog meer ondersteunen?

“Ik ben al erg tevreden met ANBOS”. Betty is al lid vanaf het moment dat ze de opleiding schoonheidsspecialist ging volgen. Betty zegt zelf hierover: “ik vind het belangrijk om klanten het vertrouwen te geven en herkenbaar te zijn. Het ANBOS schildje helpt mij daarbij. Ook weet ik dat een ongeluk in een klein hoekje zit en dan is het fijn om ANBOS in te kunnen schakelen bij eventuele geschillen.

 

Welke kerstwens heb je voor alle ANBOS leden?

Ik weet dat ik alleen vanuit mijn eigen perspectief daar iets over kan zeggen maar ik hoop dat mensen meer de wereld in gaan kijken, vooral in deze tijden van onzekerheid. Veel draait alleen nog om geld. Laten we proberen om de liefde en persoonlijke aandacht niet uit het oog te verliezen.

Terug naar nieuwsoverzicht
Chat on WhatsApp
Ja, ik accepteer cookies.

Deze website gebruikt cookies onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden.