Menu

Sneak peek consumentencampagne 2023

donderdag 29 juni 2023

De leden op de ALV hadden de primeur: zij zagen als eerste een sneak peek van de nieuwe ANBOS consumentencampagne.

In bovenstaand moving storyboard geven we hier ook alvast een sneak peek van het idee voor de nieuwe najaarscampagne.

Voor wie is de campagne bedoeld?
Met de campagne richten we ons op consumenten die een schoonheidsspecialist willen bezoeken, maar twijfelen over de salon. Vrouwen (en mannen) tussen de 20-65 jaar die op zoek zijn naar huidverbetering of ontspanning. Zij hebben bijvoorbeeld zelf huidproblemen waar ze hulp voor zoeken of houden van een behandeling ter ontspanning.
De doelgroep weet vaak (nog) niet van het bestaan van brancheorganisatie ANBOS en ook niet wat het verschil is tussen een gekwalificeerde en niet gekwalificeerde schoonheidsspecialist. Via de campagne trekken we consumenten naar de ledenzoeker op www.anbos.nl zodat ze hier naar een aangesloten salon in de buurt kunnen zoeken. 

Boodschap: 'Kies voor ANBOS, kies voor kwaliteit'
Dit is het derde jaar dat we een consumentenfilm lanceren. Hiervoor werken wij samen met een professionele partij die de film produceert en de digitale campagne ontwikkelt. In juni vonden de opnames van de film plaats op twee verschillende locaties. De hoofdboodschap van de film is “Kies voor ANBOS, kies voor kwaliteit”. In deze nieuwe campagne willen we op een grappige manier laten zien dat je altijd voor kwaliteit moet kiezen.

Want dat biedt de professionele ANBOS schoonheidsspecialst:
kwaliteit, professionaliteit en veiligheid.

Binnenkort zullen we meer delen over de campagne!

Terug naar nieuwsoverzicht
Chat on WhatsApp
Ja, ik accepteer cookies.

Deze website gebruikt cookies onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden.