Menu

Schoonheidsspecialist

Informatie in jouw klantendossier

Informatie in jouw klantendossier

Jouw schoonheidsspecialist legt bij bepaalde behandelingen informatie vast in een klantendossier. Wat staat hier in en waarom is dit belangrijk? Lees meer...

Klachtenregeling voor consumenten

Klachtenregeling voor consumenten

Overal waar mensen werken gaat weleens wat mis. Dan kan het gebeuren dat je een klacht hebt over de (be)handeling van je schoonheidsspecialist. Als hij of zij is aangesloten bi... Lees meer...

Kies voor gediplomeerd!

Kies voor gediplomeerd!

De titel ‘schoonheidsspecialist’ is niet beschermd. Iedereen kan zich, ook zonder diploma, schoonheidsspecialist noemen. Maar je wil natuurlijk wél dat je in veilige handen bent.... Lees meer...

Specialisaties

Specialisaties

Ook voor gespecialiseerde behandelingen kun je bij een ANBOS schoonheidsspecialist terecht. Lees meer...

Zorgverzekeraars

Zorgverzekeraars

Behandelingen als elektrisch ontharen, ontharingstechnieken (IPL/laser), acne en camouflage kunnen geheel of gedeeltelijk worden vergoed door zorgverzekeraars. Lees hiervoor alti... Lees meer...

De geschillencommissie

De geschillencommissie

Het kan gebeuren dat je om een bepaalde reden niet tevreden bent met je behandeling bij een ANBOS-schoonheidsspecialist. Lees meer...

Ja, ik accepteer cookies.

Deze website gebruikt cookies onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden.